FANDOM

"Dzięki magii przybieraliście zwierzęcą postać, lecz ta sama magia was odrzuciła."

Zmiennoksztaltni

Sztandar Zmiennokształtnych

Zmiennokształtni są rasą najbardziej otwartą. Mogą dołączyć go każdej z grup. Kwaterą główną zmiennokształtnych jest Elizjum w Londynie. Tam się uczą, dostają zlecanie oraz trenują. Nie ma nakazu aby zmiennokształtni przebywali w Elizjum cały czas, jednak tylko tam mogą pobierać nauki aby zwiększać swe umiejętności i moce. Nauka na własną rękę nie jest zabroniona, ale rezultaty będą słabsze i będzie to trwało na prawdę długo. W ciągu pięciu lat z wyrzutków zmiennokształtni stali się niezbędnym środkiem w nowym świecie. Pracują jako listonosze, szperacze, kartografowie, złodzieje i handlarze. Mogą swobodnie poruszać się między obozami dlatego wykorzystywani są jakie źródło wiedzy. Mimo że nie posiadają swoich miast, kast ani rządów łączy ich dziwna więź i przywiązanie do swoich. Ich prawdziwym domem jest szlak, a największym celem wolność która kultywują z każdym dniem.

Historia

Dawno temu na ziemiach Irlandii powstał kult ludzi, którzy posiadali potężną moc. Były to czasy zamierzchłe, nim człowiek stał się panem na całej Ziemi, a magia jaką znaliśmy była podzielona. Kult dzięki swojej izolacji mógł się rozwijać w najlepsze. Ludzie ci posiadali dar zmiany kształtów. Przybierali formy różnych zwierząt oraz posiadali wiedzę o naturze jakiej nikt potem nie posiadł. Z czasem sami siebie nazwali Druidami, ludźmi, którzy potrafią rozmawiać z naturą i zwierzętami. Cieszyli się szacunkiem wśród ludności całego kraju.

Niestety nic nie trwa wiecznie, kiedy na wyspy przybyli pierwsi czarodzieje, mimo ciepłego przywitania przez druidów już wkrótce miała zacząć się "kolonizacja". Nieświadomi zagrożenia miejscowi gościli przybyszy ciepło i z najlepszymi oraz należytym szacunkiem. Wyprawiano uczty, śpiewy przy ognisku i mocniejszym trunku. Czarodzieje bawili się tańcząc do irlandzkiej nuty. Mimo otwartego i ciepłego przywitania uznali, że druidzi i ich tajemniczość może być niebezpieczna, a i zarazem dobrze by było mieć ich po swojej stronie.

Pierwszy akt agresji pojawił się kiedy to druidzi odmówili nauczenia czarodziejów swojej magi. Ci drudzy przysięgli, że pożałują tego. Niedługo potem wybuchła wojna. Czarodziejów przybyło na wyspy
Shapeshifter by Illahie
wielu z kontynentu. Druidzi zostali pokonani i zabici ku przestrodze innych kultów, którzy swoją wiedzę będą chcieli pozostawić dla siebie.

Nie udało jednak się im całkiem wykorzenić celtyckiego ducha z ocalałych, którzy dla bezpieczeństwa wtopili się w czarodziejów ucząc się ich magii. Ci co schwytani zostali, aby ocalić życie bliskich musieli nauczać najeźdźców zmiany kształtów. Nie było wielu takich, którzy zechcieli to czynić. Jednak zawsze znajdą się tacy, którzy dla ochrony siebie i innych zdradzą wszystko.

Czarodzieje jednak mimo nauk druidów nie potrafili przyjąć więcej niż jednej postaci. Zwierze, w które się zmieniali odzwierciedlało ich dusze. Ci co przeżyli zostali zasymilowani i stali się Animagami. Po wielu wiekach druidyzm całkiem wyginął oraz pamięć o druidach. Krew ich jednak nadal krążyła w niektórych czarodziejach.

Kataklizm

Animadzy w raz z kataklizmem utracili możliwość używania zaklęć tych co czarodzieje. Nikt nie potrafi tego wytłumaczyć. Zdezorientowani rozeszli się. Część z nich starała się jakoś przeżyć, inna dołączyła do grup wilkołaków, które podzieliły się swą wiedzą na niektóre rzeczy. Także pokazali im swoją magię oraz zaoferowali dom i bezpieczeństwo wśród nich.
Animadzy zaczęli wykazywać niezwykłą wręcz moc, moc inną niż wcześniej. Ta siła w nich przebudziła się dopiero teraz.
Wilkołaki wsparli animagów w opanowaniu tych mocy. Pierwsi z nich posiedli moce, które wcześniej nie były w ich zasięgu, o których nie myśleli nawet. Do tego stała się rzecz niezwykła. Animadzy po treningach zaczęli przybierać inne formy, nie dostępne do tej pory dla nich.
Odrzucili nazwę Animag jako część przeszłości, o której chcieli zapomnieć, czasów kiedy mogli nazywać się częścią społeczeństwa czarodziejów. Teraz z dumą nazywają siebie Zmiennokształtnymi. Tymi, którzy przybierają postać zwierząt i czepią siłę z natury.

Magia

W swojej nowej magii często posługują się runami oraz symbolami swych zwierzęcych patronów, którzy stali się teraz ich opiekunami. Magia opiera się teraz na energii otaczającej nas wszystkich i wykorz

ystują ją do swych celów takich jak leczenie czy przywołania.

Totem

Jest to zwierze, które jest przypisane danej osobie. Nie da się go zmienić kiedy raz się już go otrzymało. Totemem jest zwierze, w które się zmieniamy jako pierwsze. Można pokusić się o stwierdzenie, że to Totem nas wybiera kiedy pierwszy raz się zmieniamy, a nie my go.

418Bronze f

Przykład totemu

Charakterystyka

Zmiennokształtni często przyjmują pewne cechy przypisywane zwierzętom, w które się człowiek zamienia. Sam jego zapach też ulega lekkiej zmianie. Nie pachnie jak zwykły człowiek ale jak zwierze, ci co węch mają lepszy mogą wyniuchać jakim zwierzęciem pachnie. Osoba będąca zbyt często w zwierzęcych formach mogą zezwierzęcić się czy też utknąć na zawsze w takiej formie.

Zdobyli też możliwość łączenia się z naturą i potrafią się świetnie w terenach poza miejskich odnaleźć. Pobierając nauki od swojego totemu mogą wykorzystać lepiej swoje zwierzęce możliwości.

Shapeshift by toshuninja-d3jpzvp

Zmiennokształtni mogą przyjmować formy tylko zwykłych zwierząt i największym może być niedźwiedź. Nie mogą stać się smokiem itp.

Zmiennokształtni mają zwiększona regenerację życia

Zmiennokształtny może przybrać po nauczeniu się odpowiednich umiejętności może przybierać 3 postacie (nie na raz). Są jednak ograniczone do rodziny pierwszego totemu!

Rodzina- np. wilk jest z rodziny psowatych, więc można wybierać każde zwierze, które podlega tej grupie. (wilk, pies, lis)

Inne

Zmiennokształtni zmieniając się z człowieka w zwierzę, przekształcają się w całości. Co przez to rozumieć? To co miał na sobie zmiennokształtny czyli ubrania, torba, plecak itp. przemienia się wraz z nim. Oczywiście jeśli osoba zostanie ranna to po powrocie do ludzkiej postaci, miejsce zranienia jest również takie jak w formie zwierzęcej, a ubiór/przedmioty są zniszczone [w zależności do tego jakiego rodzaju to obrażenia]. Przekształcają się tylko przedmioty, które mamy na sobie, nie można przemienić się mając na sobie np. skrzynie. Trzeba liczyć się również z faktem, że gdy jeśli zmieniamy się z naszym plecakiem, który był pełny, jako zwierze ucierpieć na tym może nasza zwinność/szybkość itp. Po przemianie ze zwierzaka w człowieka mamy na sobie to samo co przed przemianą [zmienić się może jedynie stan tych rzeczy].